Micul ghid Forex care vă poate conduce la marile profituri

Cartea de tranzacționare a valutei: Cum să obțineți profituri mari în lumea Forex

Dacă doriți să aflați cum să obțineți profituri mari în lumea valutară, Trading Education vă recomandă The Little Book of Currency Trading de Kathy Lien – una dintre cele mai bune cărți de tranzacționare disponibile. Kathy Lien oferă cititorilor cunoștințele esențiale necesare pentru a transforma cele mai recente titluri în oportunități de tranzacționare de succes prin riscuri atent gestionate.

Fiind unul dintre cei mai experimentați comercianți de valută, Lien este capabil să creeze un ghid logic pentru a permite începătorilor să înțelege lumea aparent complicată a valutelor. Cartea își propune să treacă un începător prin elementele de bază ale tranzacționării în mai puțin de două ore, printr-un concept de alfabet bine conceput, cu exemple și explicații. Capitolele urmează un flux clar și vor lăsa cititorul să se simtă echipat cu cunoștințele necesare pentru a începe pe o cale spre a deveni un comerciant de succes.

Cartea Mică a Comerțului cu Valută de Kathy Lien

Găsește-l pe Amazon >>

După cum este descris de Leslie N. Masonson pentru Futures, Cartea de tranzacționare a valutei: Cum să obțineți profituri mari în lumea Forex ajută cititorii să decidă care vehicul valutar se potrivește planurilor lor de investiții prin investiții, tranzacționare sau acoperire prin explicarea diferenței dintre vehiculele futures, spot și ETF. Lien începe apoi să sublinieze modul în care diferiții factori economici, politici și financiari din întreaga lume pot duce la volatilitatea pieței și la noi oportunități de tranzacționare în monedele foarte lichide. Cartea descrie în detaliu cât de mari oportunități pot fi găsite în perioadele de criză, când piețele au lovit un patch volatile.

S-ar putea să vă placă: 4 pași pentru a deveni comerciant Forex

Autorul începe apoi să explice de ce este atât de important să se decidă asupra unei strategii care să se potrivească obiectivelor și personalității cititorilor, cu un echilibru atent al analizei tehnice și psihologice. Deoarece mulți comercianți se bazează pe brokeri pentru asistență, Lien prezintă în detaliu întrebările pe care cititorii ar trebui să le adreseze candidaților potențiali brokeri pentru a-i ajuta găsiți brokerul ideal pentru a se potrivi obiectivelor lor de tranzacționare.

Cartea descrie o varietate de indicatori tehnici utili, cum ar fi ADX, care este publicat săptămânal cu un 20-WMA sau benzi duble Bollinger setate ca medii mobile de 20 de perioade, cu un set la două abateri standard și celălalt la o abatere standard. Deși acest lucru poate părea complicat pentru un novice, cartea explică cu atenție conceptele cu o varietate de exemple de diagrame.

Kathy Lien recomandă adoptarea unei strategii de tranzacționare care implică eliminarea profiturilor în diferite etape, utilizând analiza Bollinger Bands pentru a decide atât punctele de intrare, cât și cele de ieșire. În lumea comerțului, identificarea punctului ideal de ieșire se separă comercianții care fac profit de la cei care continuă să piardă. Cartea își propune să îi învețe pe cititori cum să identifice și să capteze o tendință timpurie, reducând la minimum riscul. Învățând noii traderi să elimine profiturile la începutul procesului, se poate ajuta la creșterea încrederii într-un stadiu incipient.

A se vedea, de asemenea: Cum să faci bani de tranzacționare Forex – Un ghid pentru începători

Când vine vorba de tranzacționare, greșelile pot fi foarte costisitoare, astfel încât capitolul care prezintă primele zece greșeli de tranzacționare este foarte util. Capitolul îi conduce pe cititori printr-o varietate de erori bine-cunoscute, cum ar fi eșecul de a utiliza opriri, tranzacționarea din plictiseală, folosirea unei pârghii prea mari, tranzacționarea cu hârtie și supra-optimizarea strategiei de tranzacționare. Cei mai mulți comercianți experimentați și de succes vor fi deja conștienți de multe dintre aceste puncte, dar dacă sunteți nou în tranzacționare sau investițiile anterioare nu au reușit, vă va ajuta să evitați greșelile potențial costisitoare. Există, de asemenea, un capitol foarte util, care îi învață pe comercianți cum să identifice semnele unei înșelăciuni valutare, printr-o listă de verificare ușor de înțeles din zece articole, care va ajuta rapid cititorii.

În rezumat, dacă sunteți începător la tranzacționare în valută, această carte este ușor de înțeles și de citit rapid. Lien adoptă un ton clar, dar conversațional, care se menține la obiect. Deși nu există nicio bibliografie care să le permită cititorilor opțiunea de a studia conținutul mai detaliat, este un mare pas în lumea forexului.

Oamenii citesc și: Stanley Druckenmiller – Traderul iconic Forex

Dacă ți-a plăcut să citești Micul ghid Forex care te poate conduce la marile profituri din educația comercială, dă-i un like și împărtășește-l cu oricine altcineva crezi că poate fi de interes.