Principii de Ray Dalio – Cum să ai succes în afacerea și viața ta

Pentru oricine este interesat să conducă o dezvoltare personală uimitoare în muncă și viață, „Principii: viață și muncă” de Ray Dalio este o necesitate de cumpărare. După cum sa menționat în Bookalicious recenzia cărții „Principii” conține multe secrete pentru a ajuta pe oricine să obțină bogăție și succes ”.

Un design pentru viață

Această carte este un instrument uimitor de puternic pentru a vă ajuta să creșteți în viață. În ea, Ray Dalio împărtășește povestea sa personală și principiile care l-au determinat să vadă niveluri incredibile de prosperitate.

Vorbind despre carte, spunea chiar autorul, "Trec de-a lungul acestor principii pentru că sunt acum în etapa din viața mea în care vreau să-i ajut pe ceilalți să aibă succes, mai degrabă decât să am mai mult succes". Această frază rezumă de ce această carte este atât de revoluționară, dar și de ce Ray Dalio este locul unde se află astăzi. Pentru un multi-miliardar auto-făcut și manager al celui mai mare fond de acoperire din lume să-și transmită cunoștințele personale este ceva.

Găsește-l pe Amazon >>principii de ray dalio

Lecții în viață

Unul dintre punctele cheie ale „Principiilor: viața și munca”, după cum sa menționat la Bookalicious, este că adevărurile universale conținute vă vor permite să vă comportați în modul corect. Apoi, comportamentul tău va fi răsplătit prin scoaterea din viață a tot ceea ce îți dorești. Este ca o rețetă pentru cea mai bună masă pe care ați gătit-o vreodată – principiile pe care le transmite Ray Dalio aici vă oferă un mod pas cu pas pentru a vă face viața mai bună.

Toți oamenii de mare succes ai lumii nu ajung acolo unde sunt din întâmplare sau noroc. Toți vor trăi și vor funcționa după un set de principii care permit acest succes. Acest lucru este la fel de adevărat în viața lor personală ca și în afaceri. Ceea ce este vital de știut este că aceste principii vor fi diferite pentru fiecare persoană.

Nu poți să te uiți pur și simplu la altcineva și să copiezi orbește ceea ce fac. Trebuie să găsiți principii care funcționează pentru dvs. ca individ, deoarece acestea le vor face mai ușor de implementat. Problema pe care o au majoritatea oamenilor este că nu au nicio idee despre principiile lor! De asemenea, nu știu ce impact masiv au propriile lor principii asupra vieții lor de zi cu zi. Abilitatea de a detalia în detalii specifice este esențială și aici, deoarece acest lucru face ca principiile să fie mai acționabile și mai rapide pentru a vedea rezultatele.

S-ar putea să vă placă și: Acest tip ar putea să vă schimbe situația financiară în bine

Principii: carte Viață și muncă de Ray Dalio

Să ajute „Principiile: viața și munca” de Ray Dalio

Scopul principal al acestei cărți este de a ajuta pe toată lumea să găsească și să adopte propriul set unic de principii pentru a reuși. S-ar putea să vă surprindă să știți că acesta este ingredientul principal pentru succesul dvs. în viață și muncă. Nu trebuie să știți totul, dar trebuie să vă cunoașteți propriul set de principii și cum le veți adopta în viața voastră.

Ce este în „Principii: viață și muncă”?

După cum se arată în recenzie pe Bookalicious, Ray Dalio a împărțit această carte în 3 secțiuni:

Partea I De unde vin

Partea I îl vede pe autor explicându-și perspectiva și modul în care propria sa poveste de viață i-a modelat perspectiva. Îl vede povestind ascultătorului despre viața lui, de la momentul nașterii sale până în zilele noastre. Acest lucru permite ascultătorului să se conecteze cu Ray Dalio la nivel personal și să vadă că pot avea încredere în sfaturile sale.

Partea II Principii de viață

Partea II vede introdus conceptul de principii de viață. Deși nu se poate nega că munca este esențială pentru o viață fericită, dacă vă concentrați doar pe acest domeniu, atunci nu veți trăi o viață pe deplin mulțumită. Nerealizarea echilibrului dintre viață și muncă este unul dintre principalele motive pentru care oamenii se îndepărtează. Asigurați-vă că vă învățați Principiile de viață și veți fi total fericiți.

Partea a III-a Principii de lucru

Partea a III-a explică principiile de lucru. Ray Dalio își folosește cunoștințele extinse în acest domeniu pentru a vă arăta cum să fiți un lider carismatic și un antreprenor de succes. Acestea sunt abilități esențiale încă în lumea modernă a afacerilor și care merită luate în considerare.

Oamenii citesc și: Faceți cunoștință cu 5 dintre cei mai bogați comercianți din lume

Despre Ray Dalio

Ray Dalio

De la începuturi umile, autorul a devenit una dintre cele mai importante figuri de afaceri din lume astăzi. Acest lucru îi oferă o platformă autorizată și dovedită de pe care să ofere sfaturi. După ce și-a înființat afacerea de succes Bridgewater Associates în 1975, Dalio a continuat să vadă un succes imens.

Compania sa continuă să fie puternică 40 de ani mai târziu și a câștigat mai mulți bani pentru investitori decât orice alt fond de acoperire din istorie! La nivel personal, Dalio însuși a fost numit în revista Time 100 din cei mai importanți indivizi de pe planetă în ultimii ani.

Cheia creșterii Bridgwater Associates este principiile pe care Dalio le-a stabilit inițial pentru el și pentru tot personalul. Aceste principii au permis companiei să înflorească și să arate de ce sunt atât de cheie. Această carte permite tuturor să aibă șansa de a obține îndrumări testate de la omul pe care îl numesc "Steve Jobs de a investi". Deși plină de concepte noi și idei inovatoare, cartea are și o abordare simplă, ușor de înțeles.

Dacă doriți să deblocați cheile succesului în viață și afaceri, atunci „Principii: viață și muncă” de Ray Dalio este cartea pentru dvs. Puteți obține mai multe informații pe blogul Trading Education.

Nu ratați: Cele mai importante cinci motive pentru care ar trebui să vă diversificați portofoliul de investiții

Dacă ți-a plăcut să citești acest articol din Trading Education, dă-i un like și împărtășește-l cu oricine consideri că poate fi de interes.