Top 5 cărți de investiții la cea mai bună valoare

"Cu cât citești mai mult, cu atât vei ști mai multe lucruri. Cu cât învățați mai mult, cu atât veți merge mai multe locuri. ??"

– Dr. Seuss, pot să citesc cu ochii mei închis!

… și poate cu cât veți câștiga mai mulți bani dacă citiți cărțile care vă pot schimba viața, munca sau jocul. Majoritatea oamenilor de succes adoră să citească despre afacerea lor, pasiunea și viața lor. Investitorii de succes nu sunt diferiți.

Pe scurt, este vital să înveți să ai succes, iar citirea este un element crucial al acestei învățări, iar acest lucru este valabil pentru cei cu experiență sau cu experiență nouă sau care valorează cărțile care investesc.

Aici la Educație comercială, ne-am gândit să alcătuim o listă cu cărțile care vă vor oferi cea mai bună platformă pentru succesul investițiilor. Acestea sunt clasice în domeniu și oricine este interesat să-și maximizeze rentabilitățile sau să învețe cum să devină un investitor valoros de succes ar trebui să le obțină sub centură de îndată ce vor putea.

"Educația unui investitor valoric: căutarea mea transformatoare pentru bogăție, înțelepciune și iluminare" de Guy Spier

Educația unui investitor valoric de Guy Spier

Găsește-l pe Amazon >>

Una dintre lecturile fundamentale care ajută la crearea și dezvoltarea atitudinii corecte și a mentalității de succes pentru a fi un investitor cu valoare efectivă. Este posibil să nu ofere toate detaliile tehnice pe care le oferă alte cărți, dar concentrarea sa pe elementele comportamentale ale investiției arată cum acestea sunt cruciale pentru succes. Cartea include și Instrumentele de investiții ale lui Spier, un instrument pentru investiții de succes pe care l-a creat pentru a-și perfecționa propriul sistem de investiții. Există câteva reguli comune, cum ar fi "opriți verificarea prețului acțiunilor" și "nu vorbiți cu conducerea și cu alții mai puțin cunoscuți". O carte care ar trebui citită de toată lumea din domeniu.

Vezi și: Cum să gândești ca un guru al investițiilor?

"Arta de a investi în valoare: cum câștigă piața cei mai buni investitori din lume" de John Heins și Whitney Tilson

The Art of Value Investing de John Heins și Whitney Tilson

Găsește-l pe Amazon >>

Creat din interviuri cu investitori de valoare la nivel global, "Arta de a investi în valoare" oferă răspunsuri la întrebările cheie pe care ar trebui să le pună oricine este interesat de investiții în valoare. Întrebări precum: Care sunt ineficiențele pieței pe care trebuie să le exploatez? Care este accentul meu geografic? Ce metodologii ar trebui să aplic? Aceasta este o resursă excelentă pentru investitorul nou sau care a beneficiat de timp. Primul va descoperi un ghid solid pentru crearea unei strategii de investiții câștigătoare; aceștia din urmă se vor bucura și vor beneficia de provocările unor colegi de mare succes.

"Analiza securității: ediția a șasea" de Benjamin Graham și David Dodd, Cuvânt înainte de Warren Buffett

Analiza securității: ediția a șasea de Warren Buffett

Găsește-l pe Amazon >>

"O foaie de parcurs pentru investiții pe care o urmez acum de 57 de ani". Acest extras este preluat din prefață de Warren E. Buffett – o recomandare destul de puternică pentru această carte. Oricine citește cu diligență această carte își va da seama că, deși ar fi considerat un manual vechi, totuși este o lucrare definitivă care oferă un set de instrumente relevant pentru investitorul contemporan. Ediția din 1940 a "Analiza securității" este biblia investiției în valoare. McGraw-Hill își continuă tradiția onorată cu această a șasea ediție care va servi drept indicator pentru următoarea generație de investitori de valoare.

Oamenii citesc și: 5 moduri inteligente de a investi 1.000 de dolari

"Manualul de idei: cadrul dovedit pentru găsirea investițiilor cu cea mai bună valoare" de John Mihaljevic

Manualul ideilor de John Mihaljevic

Găsește-l pe Amazon >>

O sursă esențială de cercetare și idei de pionierat de la unele dintre cele mai importante companii de investiții din lume și manageri de bani, "Manualul ideilor" se mândrește cu o listă de abonați care citește ca un cine are o finanțare ridicată și se descrie ca fiind un "pâlnie de idei" pentru cei mai buni manageri de bani din lume. Acestea includ Joel Greenblatt și Guy Spier și, pentru prima dată, John Mihaljevic descoperă cadrul din spatele căutării acestui grup de elită a ideilor de investiții neexploatate.

"Investitorul Dhandho: metoda valorii cu risc scăzut la randamente ridicate" de Mohnish Pabrai

Investitorul Dhandho de Mohnish Pabrai

Găsește-l pe Amazon >>

Mohnish Pabrai este un antreprenor și investitor indian-american care a înființat un parteneriat după modelul celui condus de Warren Buffett în anii 1950. Acest fond de parteneriat a învins S&P 500 revine în mod constant de la începuturi. Principiul esențial al acestei cărți este acela că rentabilitățile mari ale investițiilor în afaceri trebuie să coexiste cu oportunități cu risc ridicat. Ceva cu care mulți academicieni ne spun de ani de zile și ceva cu care ar fi de acord un Warren Buffet. Pabrai recunoaște în carte că este un pic cam "clonator", și ar fi putut face mult mai rău (de fapt, a făcut-o foarte bine) decât clonarea Buffet.

S-ar putea să vă placă, de asemenea: 5 antreprenori de succes care au început cu nimic și ceea ce învățați din poveștile lor

Dacă ți-a plăcut să citești acest articol din Trading Education, dă-i un like și împărtășește-l cu oricine consideri că poate fi de interes.